، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

روانشناسی بازی

بیایم باهم بسازیم

1392/8/6 14:22
2,275 بازدید
اشتراک گذاری

برای کودکان سه سال به بالا

دخترم آناهیتا سه سال و چهار ماه داره     http://anahita1389.niniweblog.com/post69.php

 مواد لازم  هر چی توی کابینت پیدا میشه انواع حبوبات اسپند چای  نمک در صورتی که کاغذتون رنگی باشه و ...

کاغذ چسب چوب یا ماتیکی

من چسب رو خودم می زدم و هر شکلی که می خواستم می کشیدم بدون اینکه بگم چی کشیدم خودش برای هر شکل یکی از مواد رو بکار برد و بعد از تموم شدن گفت این گردیه این سه گوشه و ...

 بچه ها عاشق کار کردن با ماکارونی هستند و همین رشته سوپ برای چمن گزینه خوبی فقط اگه از قبل رنگ سبز برنید بهش بهتر میشه . من گذاشتم چسب چوب خشک شد بعد بهش پاستیلا دادم گفتم هر جا که نیازه رنگش کن .

 

خودم چسب چوب رو به شکل هندسی در اوردم و از دخترم خواستم با دقت از هر کدوم از مواد خواست بزاره و بعد بگه شکل چیه

وقتی خودم چسب رو زدم برای اینکه دقیقا روی چسب باشه دقت بیشتری می کرد

و سر اخر بهش یه کاغذ دادم و گفتم با موادی که داری دوست داری چی بکشی بگو تا من چسب بزنم 

بهم گفت میخوام ابر باشه و خورشید ( از لوبیا سفید برای ابر و از لپه برای خورشید استفاده کرد) . خیلی علاقه داشت از رشته سوپ استفاده کنه بعنوان علف زار و از لپه قرمز برای گل توی چمن ، و از لوبیا قرمز برای میوه و رشته سوپ برای شاخ و برگ و از اسپند باقی مانده و چای برای تنه استفاده کرد .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مریم
6 آبان 92 15:37
سلام. از آشنایی با وبتون خوشحالم. ممنون که به ما سر زدین. امیدوارم همیشه موفق و سلامت باشید در پناه خدا
مامانِ عسل
7 آبان 92 10:21
سلام مامان روانشناس عزیز
سپاس از تلاشت. استفاده میکنیم و به همراه دخترمون لذت میبریم از بازی هایی که اثرات مثبت داره.
اینم لینک بازی ما
http://asal90.niniweblog.com/post121.php
ترجیح دادم خودم بکشم و ببرم تا از پازل استفاده کنم. لذتش خیلی بیشتره وقتی با کمک دخترم شکل ها را میکشم و قیچی میکنم


ممنون دوست عزیز کار شما به نمایش گذاشته شد