، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

روانشناسی بازی

رنگ ها و شکل های هندسی

1392/8/12 21:19
1,991 بازدید
اشتراک گذاری

 

عسل دو سال و یک ماهه

http://asal90.niniweblog.com/post121.php

اینروزها که خدا با وجود یه فرشته کوچولو زندگی مارو نقاشی کرده این فرشته خانوم هم بیکار ننشسته و هرروز از خودش هنری در میکنه. عشق اینروزهای دخترک من بعد از اب بازی و رنگ بازی جعبه ی مداد شمعی هاشه و میتونه یک ساعتی با  یه کاغذ و چندتا مداد سرگرم بشه. البته بجز نقاشی روی کاغذهاش روی تمام بدن خودش هم نقاشی میکشه. و تند وتند هم به خودش میگه میدادی شدم یا  چه نازه چه گشنگه

امروز میخوام اخرین اثار هنری پیکاسوی خونمون رو اینجا به یادگار بگذارم.

  وقتی ازش پرسیدم این چیه کشیدی؟ جواب داد مایی!! (همون ماهی خودمون) وقتی اینارو میکشید زیر لب با خودش میخوند: "به به ماهی..." چند بار هم نشون من داد و برام گفت که ماهی ها با هم دوستن. الهی من قربونت بشم دخترک با استعداد من.

 اینجا من براش شکل کشیدم تا توی شکل هارو رنگ کنه اما خوشش نیومد و خودم رنگ کردم.

 

بعد هم روی کاغذ رنگی عین همون شکل ها را بریدم تا دخترک بیشتر با مفهوم رنگ ها و البته شکل های هندسی آشنا بشه.

 

 

سه رنگ اصلی یعنی زرد و آبی و قرمز را میشناسه و همینطور سبز و صورتی که صوتلی تلفظ میکنه.

مداد شمعی هاشو به پاش میکشه چه کنم دست برداره.یعنی هرچی میگم انگار نه انگار!!!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)