، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

روانشناسی بازی

خلق اثری ماندگار از کودکان سه ساله

1392/8/6 14:21
1,842 بازدید
اشتراک گذاری

بازی برای گروه سنی سه سال به بالا

دخترم آناهیتا سه سال و چهار ماه داره .

http://anahita1389.niniweblog.com/post69.php

وسایل لازم : 

کاغذ های رنگی  چسب مایع  قیچی  نمک جعبه مستطیل با ارتفاع کم  قلمو

کاغذهای رنگی رو به اندازه های جعبه تون ببرید و کنار هم بچسبونید  و بعد نمک رو روی سطح کارتون بریزید فقط در حدی باشه که کارتونو بپوشونه . بعد قلمو دست کودک بدهید بگذارید اول خودش تجربه کند دختر من ترجیع داد با انگشت و بعد انگشت ها کار کنه البته اول مزه شو چشید گفت شوره ای کاش شیرین بود .زبان

اولین خط رو که کشید گفت رنگین کمان شد و بعد شکل های مختلف بازی کرد . حالا نوبت من بود روی صفحه نقطه می زاشتم و بهش می گفتم نقطه ها رو بهم وصل کن و بعد چه شکلی شد . دخترم یکساعت و ربع باهاش بازی کرد تا اینکه خودم ازش گرفتم و بازی دیگه ای رو انجام دادیم .

کاغذ ها رو کنار هم می چسبونیم

بعد روی سطح کار رو نمک می ریزیم

و قلمو در اختیار کودک قرار دهید یا با انگشت

اشکال هندسی می کشید

حالا من روی صفحه نقطه گذاشتم و ازش خواستم نقطه ها رو بهم وصل کنه

در انتها خودش یه درخت کشید

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)