، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

روانشناسی بازی

کاردستی برف و عنکبوت

1392/10/18 23:32
3,009 بازدید
اشتراک گذاری

دوستان عزیز به فکرم رسید حالا که توی بوشهر برف نمی یاد کاردستی برف و چطور برف میاد و در موردش حسابی بهت توضیع بدم و خیلی خوش گذشت . دختر همسایه مون هم مهمون ما شد و سه تایی کاردستی درست کردیم .

www.anahita1389.niniweblog.com

وبلاگ خاطرات دخترم اناهیتا

مواد لازم : مقوای ابی پررنگ ، آبی کم رنگ ، پنبه سفید و آبی اسمانی ، چسب چوب و نخ

 

در حال گلوله کردن پنبه هستند     مهارت دست و موچ دست

روی مقوا رو چسب چوب می زنند و پنبه های گلوله شده رو می چسبونند

برای اینکنه از اسمون پر از برف گلوله های برفی بیاد پایین مقوای ابی رو گرد کردم و بچه ها پنبه ها رو روش چسبوندن

حالا داستان برف چطور میاد پایین و چه جوری بیاریم پایین خلاصه کلی فکر کردنند بعد گفتند با نخ با کاموا

حالا دیگه برف توی بوشهر و توی اتاق دخترم میاد 

یه نگاهی به وسایلی که جمع کرده بودم انداختم و تصمیم گرفتم  یه عنکبوت درست کنیم .

مواد لازم :  لوله دستمال توالت  ، پاستیل یا مداد رنگی مشکلی ، دگمه ، قیچی ، نخ 

 

با پاستیل مشکلی چرب داره کاملا مشکلی میکنه

دو طرف پهلوهاشو سه تا سوراخ کردم و بهشون کاموا دادم تا از توش رد کنند شد پاهاش و با دکمه براش چشم گذاشتند

پسندها (1)

نظرات (3)

مامان آرشیدا کوچولو
19 دی 92 11:13
خیلی بامزه اند آفرین
مامانی غزل جوون
19 دی 92 23:34
سلام ممنونم از مطالب زیباتون من خیلی از وبتون خوشم اومده با اجازه لینکتون کردم شما هم اگه دوست داشتی وب دخملی منو لینک کن خوشحال میشم اگه افتخار بدی امیدوارم دوست های خوبی بشیم
fateme
7 بهمن 92 21:28
عالی است عالی بسیار لذت بردم