، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

روانشناسی بازی

نقاشی خلاق برای کودکان سه سال به بالا

1392/10/18 23:36
3,403 بازدید
اشتراک گذاری

دوستان عزیز من برای اینکه تجربه جدید برای آناهیتا بشه ...

 

نقاشی و چاپ بافت  در ادامه مطلب ...

 

پاستیل های چرب مارک چیک چیک رو که کوچیک شده بود رو جمع کردم و حالا بهش دادم تا هر رنگ رو دوست داره روی هم بکشه هر رنگی که دوست داشته باشه ، بعد بهش یه مداد نوک تیز یا خودنویس بهش دادم  تا  روی رنگها بکشه و براش از خطوطی که بوجود می اومد لذت برد .

 

وقتی دیدم از نتیجه خوشش اومده یه برگ سفید در اختیارش گذاشتم و بهش پاستیل رنگ زرد دادم و ازش خواستم کل صفحه رو زرد کنه با خوشحالی همه رو رنگ زرد کرد و بعد بهش پاستل مشکلی دادم تا روش بکشه و سطح زرد رو سیاه کنه . حالا موقع خلق یه اثر زیبا رسیده  .  مامان هم خوشش اومده بود شروع کرد به نقاشی .

 داره تموم صفحه رو زرد می کنه

 

روی زرد با پاستیل مشکی تموم صفحه زرد رو رنگ زد

بهش یه مداد نوک تیز دادم تا نقاشی بکشه 

 

 

 

چاپ بافت

برای اینکه بچه ها فرق سطح صاف  و سطح برجسته رو بدونند از هر چیزی دور از اطرافمون استفاده کنیم . من از حاشیه سفره  قدیمی آناهیتا  استفاده کردم  بهش دادم همراه با مداد رنگی و کاغذ سفید اول گذاشتم دستش بزنه و لمس کنه و بعد گذاشتم زیر برگ سفید و بهش گفتم حالا با مداد رنگی خط خطی کن و وقتی نتیجه رو دید خیلی خوشحال شد  همین کار رو با سفره کرد ودید هیچی کشیده نشد حالا فهمید که وقتی چیزی برجسته باشه میشه بزاریش زیر کاغذ و با خط خطی  اون شکل رو کشید .

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)