، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

روانشناسی بازی

بازی پر و خالی کردن ظرف

1392/8/17 17:10
3,332 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

آرتین نابغه کوچک

http://artinsafaee.niniweblog.com/post335.php

این بازی برای تقویت ارتباط بین دست و چشم مناسبه.

وسایل مورد نیاز: تعدادی پنبه.یک ظرف در دار.انبر.

من برای اینکه آرتین راحت تر بتونه پنبه هارو برداره هر کدوم از گلوله های پنبه ای و تو شونه تخم مرغ گذاشتم و یه انبر دادم دست آرتین

عکس العمل آرتین با دیدن شونه تخم مرغ پر از پنبه

با انبر سعی میکرد گلوله های پنبه رو برداره بعد از یکی دوبار امتحان کردن ترجیح داد با انگشتاش اینکارو انجام بده(انبر یکم سفت بود و هنوز کامل بلد نیست با انبر کار کنه) من هم درپوش ظرف رو گذاشتم و آرتین دونه دونه پنبه هارو میذاشت روی درپوش و از اونجا که راه ورودی ظرف تنگ بود با انگشتای کوچولوش با یه فشار پنبه رو مینداخت داخلش

وقتی تمام گلوله های پنبه رو انداخت داخل ظرف درش و پیجوند تا بازش کنه(دیگه در این کار استادی شده برای خودش و در همه ظروف و باز میکنه)اما موفق نشد و منو اینطوری نگاه کرد که چرا نمیتونه..

من در و براش باز کردم وبه شونه تخم مرغ اشاره کردم وگفتم حالا پنبه هارو بذارشون سر جاش  .اونم تند و تند همه پنبه هارو دوباره گذاشت داخل هر خونه(البته بعضی هارو هم روی پنبه های قبلی میذاشت)

بعد از 4 -5 بار جابجایی گلوله های پنبه و پر و خالی کردن ظرف حس کردم کم کم وقتشه یه تنوعی تو بازی بدم و رفتم درهای بطری های نوشابه رو که جمع کردم و آوردم .(واقعاً با این درب های بطری کلی بازی میتونیم انجام بدیم که تو پست های بعدی میگم) با یک بطری کوچکتر دادم دست آرتین

پسرک ما  از پر و خالی کردن بطری کلی لذت میبرد و من هم از بازی پسر شیرینم

پسندها (1)

نظرات (2)

لیلا
26 آبان 92 1:30
خیلی کار خوبی کردین که همه بازی هارو یهه جا دارین جمع میکنین به وبلاگ منم سر بزنین
مامان آریا
28 آبان 92 12:51
چرا دیر به دیر اپ میکنین مامانی
مامان روانشناس
پاسخ
شرمنده سرم خیلی شلوغه میان ترم های دانشگاه هم شروع شده یکم وقتم کم شده به زودی امیدوارم